Title of the document Cenovnik

Miramare Bungalows 2*+ – Neos Marmaras, Grčka

Miramare Bungalows 2*+ – Neos Marmaras, Grčka

miramare-apartmani-neos-marmaras (14)
miramare-apartmani-neos-marmaras (8)
miramare-apartmani-neos-marmaras (22)
miramare-apartmani-neos-marmaras (9)
miramare-apartmani-neos-marmaras (16)
miramare-apartmani-neos-marmaras (12)
miramare-apartmani-neos-marmaras (14) miramare-apartmani-neos-marmaras (8) miramare-apartmani-neos-marmaras (22) miramare-apartmani-neos-marmaras (9) miramare-apartmani-neos-marmaras (16) miramare-apartmani-neos-marmaras (12)

Pogledajte i ostale predloge za letovanje 2020. u Neos Marmarasu, klikom na link:
https://elmar.rs/aranzmani-ponude/neos-marmaras-letovanje-2020/

Opis smeštaja:

Mali moderan hotelski kompleks okružen je prelepim voćnjakom. Izuzetno mirno okruženje, veličanstvena peščana plaža i gostoljubivo osoblje. Prostrani restoran sa prekrasnom otvorenom verandom i divnim pogledom na more.

Ukupno 36 soba:  Studios (~25 m2), Studios min 3 pax (~30 m2), Apartments min 4 pax (~38 m2).
U sobama: kuhinjski kutak, klima uređaj, SAT TV, mini-frižider, tuš, fen, Wi-Fi internet, balkon/terasa.
Studio Francuski ležaj.
Studio min 3 pax Francuski ležaj i jedan odvojeni ležaj.
Apartment min 4 pax Dve sobe, spavaća soba i dnevni boravak; francuski ležaj, jedan odvojeni ležaj i kauč/sofa na rasklapanje.
Tip dodatnog ležaja – sofa/fotelja/krevet na rasklapanje.

Najam (ROOM RATE) ili Noćenje sa doručkom (BED AND BREAKFAST)
Doručak švedski sto – samoposluživanje, izbor više jela.
U hotelima koji uslugu ishrane pružaju po principu švedskog stola-samoposluživanje, izbor više jela, hotelsko pravilo je da se usled nedovoljnog broja gostiju ili drugih faktora, u nekim periodima, bilo u sezoni bilo van sezone, servira meni umesto švedskog stola, što ne utiče na kvalitet pružene usluge.
Hotel zadržava pravo na promene u programu bez prethodne najave.

*Agencija nije odgovorna za nestanak interneta ili jačinu signala usled tehničkih problema grčkih operatera.

U pojedinim slučajevima moguća su odstupanja mera ležaja od našeg standarda. Grčki standard za normalni ležaj je 180-200cm sa 75-90cm, a bračni ležaj 180–200cm sa 120–150cm.

Ukratko o mestu Neos Marmaras

Neos Marmaras je jedno od najpoznatijih letovališta na poluostrvu Sitonija. Karakteriše ga kristalno čisto more i dve duge peščane plaže, gradska plaža i plaža Paradiso, u čijem zaleđu se nalazi borova šuma. Gradska plaža je peščana, prostrana i široka, više puta nagrađivana plavom zastavicom, na čijem kraju se nalazi jedan od najpoznatijih i najluksuznijih hotelskih kompleksa-Porto Carras. Na drugom kraju se nalazi, kako joj samo ime kaže, rajska plaža, plaža Paradiso koja postaje sve popularnija kod naših turista.
Izgradjen na tri brežuljka, letovalište je kao stvoreno za porodice koje traže odmor i opuštanje, kao i za mlade parove željne istraživanja skrivenih i netaknutih plaža tokom dana i dobrih kafića i klubova u večernjim časovima.

Title of the document Upit za rezervaciju

Cenovnik

Cene su dostupne pozivom ili popunjavanjem upita za rezervaciju. Cene su sistemske i trenutno važeće, formiraju se za svaki upit posebno. Budite slobodni da nas kontaktirate za sve detalje.

ARANŽMAN OBUHVATA: Boravak od ugovorenog broja noćenja – preciziranog ugovorom, sa uslugom po izboru, u hotelima ili apartmanima, troškove organizacije putovanja, usluge predstavnika agencije na engleskom, ruskom ili srpskom jeziku organizatora putovanja ili inopartnera za vreme trajanja aranžmana.

ARANŽMAN NE OBUHVATA:
-Vanlinijski prevoz
– Individualne troškove, usluge koje nisu predviđene programom putovanja i troškove fakultativnih izleta koji nisu sastavni deo programa putovanja i predstavljaju zaseban ugovor, zaključen sa organizatorom izleta – inostranom agencijom i troškove međunarodnog putnog osiguranja.
-Osnovno osiguravajuće pokriće, obaveštenja i uputstva u vezi sa osiguranjem sadržana su u uslovima osiguranja koji su Vam na raspolaganju prilikom uplate aranžmana. Polisa putnog zdravstvenog osiguranja zaključuje se i naplaćuje isključivo prilikom sklapanja ugovora o putovanju, prilikom izdavanja vaučera ili najkasnije dan pre početka realizacije aranžmana i nije moguće polisu zaključiti naknadno.
-Od 01.01.2018. svi putnici su u obavezi da plate grčku boravišnu taksu koja se plaća na licu mesta. U hotelima 5* taksa je 4 eur dnevno, po sobi, u hotelima 4* taksa je 3 eur dnevno, po sobi, u hotelima 3* taksa je 1,50 eur dnevno, po sobi. U objektima niže kategorizacije 2*, 1* i apartmanima taksa je 0,50 eur dnevno, po sobi- doplata boravišne takse kao i tačan iznos taksi može biti promenljiv i za sve promene agencija ne snosi odgovornost.

 

Galerija

Mapa

Uslovi plaćanja

USLOVI PLAĆANJA: Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate.

NAČIN PLAĆANJA: Prilikom rezervacije potrebno je uplatiti 30% od ukupne cene aranžmana – gotovinski. Preostali iznos, do pune cene aranžmana, potrebno je uplatiti najkasnije 15 dana pre polaska na put. Za rezervacije napravljene neposredno pre putovanja, tj. u periodu kraćem od 15 dana pre početka usluge, plaćanje u celosti je obavezno izvršiti odmah, nakon potvrde rezervacije. U slučaju značajnih poremećaja na monetarnom tržištu, cena aranžmana podleže promeni.

Za hotele koji su na PROMOTIVNOM PROGRAMU (EARLY BOOKING), način plaćanja je sledeći:

  • Prilikom rezervacije potrebno je uplatiti 30% od ukupne cene aranžmana, a najkasnije u roku od 5 dana od dana potvrde rezervacije
  • Preostali iznos, do pune cene aranžmana 70%, potrebno je uplatiti najkasnije 15 dana pre početka aranžmana.

Program putovanja i napomene

Program putovanja: Individualna organizacija sopstvenog prevoza putnika do destinacije u Grčkoj. 1. dan – poslednji dan GRČKA Početak usluge, smeštaj u objekat, prema pravilima hotela (posle 14:00 časova), boravak u objektu na bazi izabrane usluge, sa ugovorenim brojem noćenja – preciziranog ugovorom, noćenje; Poslednji dan / dan putovanja Napuštanje objekta, prema pravilima hotela (do 10:00 časova). Kraj usluge. Individualna organizacija sopstvenog prevoza putnika za povratak.

VAŽNO: Preporučuje se putnicima, da se o uslovima ulaska u zemlje EU (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU. Opisi hotela ili apartmana, tj. smeštajnih jedinica su objavljeni  u dodatku kataloga ili na našem zvančnom web site-u, koji je sastavni deo programa putovanja. Molimo putnike da se pre zaključenja ugovora o putovanju sa , obaveste i upoznaju sa programom putovanja i Opštim uslovima putovanja. Obaveštavaju se putnici, s` obzirom na postojeću situaciju uzrokovanu kretanjem velikog broja migranata i vanrednim nepredvidivim okolnostima na pojedinim graničnim prelazima, granični prelaz ili pak zemlja tranzita može biti promenjen, od onoga što je navedeno u programu putovanja. U zavisnosti od trenutne situacije, i radi potpune i bezbedne realizacije programa, sa tim u vezi molimo da putnici imaju razumevanja i za eventualna kašnjenja, na koja organizator putovanja u datoj situaciji, nije u mogućnosti da utiče.

VAŽNE NAPOMENE: Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje prolaze. Mole se putnici da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima kako na polasku, tako i u toku trajanja aranžmana i boravka na destinaciji. Putnici mogu da se odluče za vrstu usluge (najam, noćenje sa doručkom, polupansion, pun pansion ili all inclusive) samo prilikom rezervacije aranžmana! Programom predviđene usluge (najam, noćenje sa doručkom, polupansion, pun pansion ili all inclusive) se pružaju od trenutka ulaska putnika u hotel/apartman, do trenutka napuštanja hotela/apartmana, a prema hotelskim pravilima. Hotel zadržava pravo promene programa All Inclusive usluge, bez prethodne najave. Agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije ili opis usluge u katalozima, web sajtovima i slično koje se razlikuju od onih koje su sadržane u pisanom program putovanja ili posebnom pisanom ugovoru i ne mogu biti osnov za isticanje prigovora ili reklamacije putnika. Svi objekti u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana, a u odnosu na kapacitet objekta. Fakultativni izletI nisu sastavni deo programa putovanja i predstavljaju zaseban ugovor koji putnik zaključuje sa organizatorom izleta – inostranom lokalnom agencijom. Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora izmedju organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate, ne mogu biti relevantne.  Vreme rada klima uređaja razlikuje se u zavisnosti od hotela i ne podrazumeva 24 sata neprekidnog trajanja. Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, na šta organizator ne može imati uticaja. U hotelima koji uslugu ishrane pružaju po principu švedskog stola – samoposluživanje hotelsko pravilo je da se usled nedovoljnog broja gostiju u nekim periodima, servira meni umesto švedskog stola, što ne utiče na kvalitet pružene usluge, pa molimo da ovu mogućnost imate u vidu. U hotelima/ apartmanima u kojima je gostima na raspolaganju korišćenje sefa ( besplatno ili uz doplatu na licu mesta) uslovi korišćenja istog definisani su od strane hotelijera. Organizator putovanja ne može snositi odgovornost u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađe, tuče itd.) već je to u isključivoj nadležnosti lokalnih policijskih službi, kojima se u ovom slučaju treba odmah obratiti. Svi sadržaji hotela kao i informacije vezane za doplate podložne su promenama od strane hotela bez prethodne najave. Prilikom transfera aerodrom-hotel-aerodrom vozilo po dolasku, kao i u odlasku staje što je moguće bliže smeštajnom objektu. Obaveza organizatora kao ni osoba koje vrše transfer na licu mesta nije prenos prtljaga od vozila do smeštajnog objekta.

NAPOMENE ZA SMEŠTAJ:U sobe se ulazi prvoga dana boravka posle 14:00 časova, ako drugačije nije ugovoreno i napuštaju se u 10:00 časova poslednjeg dana boravka! Trokrevetne sobe su često nedovoljno prostrane, obično veličine standardne dvokrevetne sobe sa jednim pomoćnim ležajem drvene ili metalne konstrukcije na rasklapanje i uglavnom ne odgovaraju očekivanjima putnika. Pomoćni ležaj je manje veličine od standardnog ležaja, uglavnom drvene ili metalne konstrukcije na rasklapanje i nije udoban za odraslu osobu. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat i iznošenje hrane i pića iz hotelskog restorana. U slučaju promene broja korisnika u okviru ugovorene smeštajne jedinice (odustanka nekog od putnika sa ugovora), obavezna je korekcija strukture smeštajne jedinice i shodno tome i cene aranžmana po važećem cenovniku. Minimalni broj punoplatežnih osoba je određen brojem osnovnih ležaja u smeštajnoj jedinici. Molbe i napomene u rezervaciji nisu sastavni deo ugovora, tj. nisu ugovorena obaveza te, samim tim nisu obavezujuće. Raspored soba / apartmana određuje recepcija hotela, na licu mesta.  Fotografije hotela/apartmana  zbog raznovrsnosti struktura su izabrane nasumično i ne znače identični izgled svake stambene jedinice, kupatila ili kuhinje, terase ( pogleda sa terase)…  Prilikom prijavljivanja imena putnika potrebno je navesti datum rođenja svih putnika  koji se najavljuju smeštaju. Vlasnik hotela/apartmana zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.  U hotelima/apartmanima u kojima je na raspolaganju besplatno korišćenje interneta agencija ne može garantovati brzinu i nije odgovorna u slučaju slabog signala ili nestanka interneta usled tehničkih problema kao i raspolozivost slobodnih mesta na parkingu hotela (ukoliko hotel u svom opisu ima parking dostupan gostima).

NAPOMENE ZA SMEŠTAJ DECE: Deca do 2 godine nemaju ležaj u hotelu, ali imaju obroke. Deca 2- 12 god (u nekim hotelima do 15 god) imaju obroke, ali nemaju pomoćni ležaj već dele ležaj sa roditeljima. Deca 2-12 god (u nekim hotelima do 15 god) koja plaćaju određenu cenu aranžmana – imaju obroke u hotelu kao i pomoćni ležaj. Popusti za decu (prvo i drugo dete) važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe.

NAPOMENE ZA PREVOZ: Putnik koji je kao vrstu prevoza odabrao sopstveni prevoz dužan je da minimum dan pre polaska na put kontaktira agenciju zbog dobijanja vaučera za smeštaj u odabrani objekat( ukoliko isti nije preuzeo). Putnici na sopstvenom prevozu dužni su da se raspitaju o pravilima i zakonima vezanim za prelazak vozila preko granice, pomoći na putu i dr. kod nadležnih organa (AMSS, MUP R. Srbije, Konzularno odeljenje R. Grčka).  Za sve putnike  koje koriste sopstveni prevoz kao i za putnike koje koriste agencijski prevoz bez obzira kako i kada su uplatili kompletan aranžman vaučer,  odnosno dokument o pravu da krenu na ugovoreno putovanje biće izdat kada se izmire sva zaduženja po rezervaciji.

FIRST I LAST MINUTE PONUDE: Organizator zadržava pravo da korišćenjem first ili last minute ponuda prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od cena u cenovniku prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili aranžman po redovnim cenama iz cenovnika ne ostvaruju pravo na nadoknadu za razliku u ceni.Agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.

OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA:Putnik je dužan da organizatora, lokalnog predstavnika organizatora ili lokalnu agenciju na koju je organizator uputio potrošača za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima izvršenih usluga, najkasnije u roku od mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju usmeno na mestu koje je određeno za prijem reklamacija, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Organizator je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju.