Title of the document Cenovnik

Hotel Callisto Holiday Village 4* – Aja Napa, Kipar

Hotel Callisto Holiday Village 4* – Aja Napa, Kipar

Callisto Holiday Village Class A (6)
Callisto Holiday Village Class A (1)
Callisto Holiday Village Class A (11)
Callisto Holiday Village Class A (7)
Callisto Holiday Village Class A (12)
Callisto Holiday Village Class A (9)
Callisto Holiday Village Class A (16)
Callisto Holiday Village Class A (30)
Callisto Holiday Village Class A (17)
Callisto Holiday Village Class A (19)
Callisto Holiday Village Class A (6) Callisto Holiday Village Class A (1) Callisto Holiday Village Class A (11) Callisto Holiday Village Class A (7) Callisto Holiday Village Class A (12) Callisto Holiday Village Class A (9) Callisto Holiday Village Class A (16) Callisto Holiday Village Class A (30) Callisto Holiday Village Class A (17) Callisto Holiday Village Class A (19)

Callisto je kompleks osmišljen kao kopija tradicionalnog mediteranskog sela sa belim dvospratnim vilama plavih šalona, prozora i vrata. Vile su okružene egzotičnim drvećem i cvećem, povezane uzanim stazama sa centralnim delom hotela, u kome se nalazi restoran, recepcija, bezeni i prolaz do prelepe peščane plaže. Idealan izbor za porodice sa decom i sve ostale koji uživaju u raskošnoj prirodi, a na nekoliko minuta hoda od glavne ulice poznatog letovališta Aja Napa. Centar grada udaljen je 1,5km.
Besplatan ulaz u akva park nedaleko od hotela!

Smeštaj je u sobama sa potpuno opremljenom kuhinjom, tipa studio (jedna prostorija, maksimalan broj osoba 3) i apartman (dve prostorije, maksimalan broj osoba 4). Sobe su klimatizovane, imaju telefon, TV, sef (dodatno se plaća), balkon ili verandu. Wi-fi internet je besplatan u lobiju hotela i oko bazena. Moguće je rezervisati i samo smeštaj (na upit), bez usluge polupansiona.
Doručak i večera, po principu švedskog stola, služe se u glavnom restoranu Hesperides, kokteli i osvežavajuća pića u Oceanus baru na bazenu, veliki izbor kolača, kafa, lokalnih i uvoznih vina u baru Arcas u lobiju hotela.

Od sadržaja, gostima su na raspolaganju: dva velika spoljašnja bazena, bazen za decu i bebe, sauna, teretana, teniski teren, stoni tenis, video igrice, bilijar, pikado, mini klub i igralište za decu kao i celodnevna animacija.

Ukratko o Kipru

Ostrvo ljubavi, gde je po legendi iz vrtloga morske pene rođena boginja ljubavi Afrodita, ostrvo leta sa preko trista sunčanih dana u godini, ostrvo najstarijeg vina na svetu, ostrvo sazdano od neukroćene prirode i svih tonova plavetnila – Kipar.
Iako je geografski u Aziji, daleko na istoku Mediterana, Kipar je zemlja članica EU, podeljena na grčki i turski deo. Stogodišnji period britanske vladavine ostavio je značajan uticaj, a kulturni mozaik iz starih vremena sačinjavaju spomenici iz perioda Rima, Vizantije i antičke Grčke.
Kipar je najpoznatiji po svojim prelepim plažama, koje zahvaljujući toploj i suvoj klimi privlače turiste tokom čitave godine u najpoznatije centre na ostrvu kao što su Aja Napa, Larnaka, Limasol, Protaras, i Pafos – grad koji je ceo uvršćen u svetsku baštinu Uneska.

Title of the document Upit za rezervaciju

Cenovnik

Cene su dostupne pozivom ili popunjavanjem upita za rezervaciju. Cene su sistemske i trenutno važeće, formiraju se za svaki upit posebno. Budite slobodni da nas kontaktirate za sve detalje.

CENA ARANŽMANA UKLJUČUJE:
• Povratnu avio kartu na relaciji Beograd – Larnaka – Beograd kompanijom “Wizz Air” (direktan let), ručni prtljag do 10kg (dimenzija 40 × 30 × 20 cm)
• 1 komad prtljaga koji se čekira / po putniku – do 20 kg
• Transfer aerodrom – hotel – aerodrom
• 7 / 10 noćenja u izabranom hotelu na bazi navedene usluge
• Usluge predstavnika lokalne agencije na našem jeziku
• Međunarodno zdravstveno osiguranje “Dunav” (za državljane Republike Srbije do 75 godina starosti) u iznosu osigurane sume od 15.000 EUR
• Boravišne takse
CENA ARANŽMANA NE UKLJUČUJE:
• Avio takse – 35€, (ukupno 15€ takse aerodroma Nikola Tesla, 20€ taksa aerodroma Larnaka). Takse važe za odrasle i decu stariju od 2 godine.
• Dinarski deo u iznosu od 2.000,00 dinara (plaćaju osobe starije od 12 godina)
• Obroke i piće na navedenim letovima kompanije Wizz Air
• Individualne troškove

VAŽNE NAPOMENE:
• POSEBNI USLOVI OTKAZA UGOVORA ZA ARANŽMAN:

U slučaju da putnik otkaže ugovor o putovanju:

  •  do 34 dana pre početka putovanja (od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana) – zadržava se 209 EUR po osobi (na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja)
  •  od 33 dana do 21 dan pre početka putovanja (od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana) – zadržava se 75% ukupne cene aranžmana (na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja)
  •  od 20 dana pre početka putovanja do 1 dan (pre početka putovanja od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana), kao i na dan putovanja – zadržava se 100% od ukupne cene aranžmana (na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja)
  •  Svaka promena rezervacije po ovom cenovniku (imena ili prezimena putnika, datuma polaska na putovanje ili povratka sa putovanja, promena smeštajnog objekta kao i tipa i strukture sobe) smatra se otkazom aranžmana od strane putnika, i podleže troškovima po posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa. Nova rezervacija će se vršiti po aktuelnim i objavljenim cenama koje važe na dan nove rezervacije.

Galerija

Mapa

Uslovi plaćanja

Plaćanje je u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu Unicredit banke za efektivu na dan uplate. Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo iznos akontacije, a ostatak je podložan promeni.

NAČIN PLAĆANJA:
• gotovinski – uplata NEPOVRATNOG avansa u iznosu od 199EUR u dinarskoj protivvrednosti prilikom prijave, ostatak najkasnije 20 dana pre polaska.

Program putovanja

PROGRAM PUTOVANJA
8 dana / 7 noćenja | 11 dana / 10 noćenja
1. dan › Beograd – Larnaka
Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla”, kod šaltera agencije dva sata pre poletanja aviona u prepodnevnim satima*. Direktan let kompanije WIZZ AIR. Transfer do odabranog hotela i smeštaj. Noćenje.
2. – 7. / 10. dan › Protaras / Aja Napa / Limasol
Boravak u izabranom hotelu na bazi navedene usluge, vreme predviđeno za odmor, fakultativne izlete i druge aktivnosti.
8. / 11. dan › Protaras / Aja Napa / Limasol – Beograd
Doručak. Napuštanje hotela u navedeno vreme prema instrukcijama predstavnika ili prema hotelskim pravilima. Transfer do aerodroma u popodnevnim satima. Let avio kompanijom WIZZ AIR za Beograd. Sletanje u Beograd.
*Molimo vas da proverite tačno vreme leta dva dana pre polaska na putovanje.

Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze
• Pasoši srpskih državljana moraju važiti najmanje 3 meseca nakon povratka sa putovanja
• Kod prevoza avionom dozvoljeno je maksimum 20kg prtljaga, u slučaju veće kilaže prtljaga od plaćene, organizator putovanja ne snosi odgovornost ako avio
kompanija naplati višak prtljaga
• Cena aranžmana zavisi od raspoloživosti mesta na najjeftinijoj klasi sedišta na letovima avio kompanije Wizz Air u trenutku rezervacije
• Jednokrevetne sobe i deca starija od 2 godine na upit, ukoliko cena nije izražena u okviru cenovnika
• Popusti za decu važe samo uz dve punoplatežne osobe
• Hotel Callisto Holiday Village je tip smestaja Hotel Appartment. Ovaj Hotel Apartments ima kategorizaciju First Class (odgovara kategorizaciji hotela 4*).
• Treća odrasla osoba u standardnim sobama plaća za pomoćni ležaj cenu po osobi u dvokrevetnoj sobi
• Dete do 2 god. nema sedište u avionu, autobusu, ni krevet u hotelu i plaća iznos od 75€ na ime nadoknade za let kompanijom Wizz Air. Moguće je obezbediti u pojedinim hotelima krevetac za bebu, isključivo na upit.
• Dete starije od 2 god. koje ima besplatan smeštaj, plaća iznos avio karte, a u pojedinim hotelima i doplatu za obroke na bazi izabrane usluge (ima sedište u avionu,
autobusu, koristi pomoćni ležaj u hotelu)
• Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta, hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika
• Prilikom potpisivanja ugovora u agenciji proveriti da li su podaci svih putnika identični kao u pasošu. Agencija ne snosi troškove izmene avio karata izdatih sa pogrešnim podacima
• U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se napuštaju najkasnije do 12:00 h. Ukoliko gost želiti da zadrži duže sobu, obavezan je da to najavi recepciji hotela kao i da plati produženi boravak
• Hoteli su ocenjeni prema lokalnoj kategorizaciji zemlje u kojoj se nalaze
• Tokom zimskog perioda moguće je da određeni sadržaji po hotelima ne budu ili budu delimično dostupni
• Slike smeštajnih objekata koje su sastavni deo programa putovanja / cenovnika su informativnog karaktera
• Putnici ne mogu da traže umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, ali se isti može zameniti “lanč paketom”
• Raspodelu soba vrši isljučivo osoblje recepcije hotela, tako da svi dodatni zahtevi i želje se prosleđuju hotelu, ali organizator putovanja ne može da garantuje ispunjenje (zagarantovana je samo usluga koja je naplaćena)
• Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, za koje organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu menija što se ne smatra promenom aranžmana.
• Avionske karte, vaučere i ostala dokumenta aerodromski predstavnik organizatora putovanja predaje putnicima 2h pre zakazanog vremena poletanja, na šalteru agencije organizatora na aerodromu Beograd. Prilikom individualnih polazaka postoji mogućnost prosleđivanja dokumentacije na mejl putnika.
• Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.
• Predstvanik organizatora putovanja je obavezan da dočeka i isprati putnike i vrši obilaske prema rasporedu
• U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, potrebno je da obavestite predstavnika agencije na prvom info sastanku ili telefonom i da se o tome napravi zapisnik potpisan od strane putnika i predstavnika agencije (napominjemo da reklamacije za koje organizator putovanja sazna poslednjeg dana boravka ili po
povratku putnika neće biti razmatrane)
• Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, nasilje, saobraćajna nezgoda i sl.) obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite (predstavnik agencije je ovlašćen da pomogne u posredovanju između pitnika i nadležnih organa)
• Fakultativne izlete organizuje lokalna turistička agencija, prijavljivanje i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnika agencije za kvalitet i povoljnost cene
• Za sve informacije date usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost
• Molimo putnike da pažljivo pročitaju Opšte uslove putovanja
• Cene se mogu korigovati shodno Opštim uslovima putovanja, a u slučaju promena u kursu razmene valuta ili promene tarifa prevoznika.
• Agencija organizator zadržava pravo promene redosleda sadržaja programa usled vanrednih okolnosti na koje nije mogla uticati. Organizator putovanja WAYOUT d.o.o. / Licenca: OTP broj 390/2010, vazi od 23. 02. 2010.
MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNO VREME POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE.