Program putovanja i napomene
PROGRAM PUTOVANJA:
1.dan BEOGRAD – TUNIS ili MONASTIR**.
Sastanak putnika na aerodromu „Nikola Tesla“ dva sata pre poletanja*. Let za Tunis ili Monastir**. Sletanje na aerodrom posle dvočasovnog leta i transfer autobusom do odabranog letovališta i hotela. Smeštaj. Noćenje.
2. do 7, 10, 11, ili 14. dan TUNIS (Sus, Port el Kantaoui, Hamamet ili Mahdia).
Boravak u letovalištima i hotelima u Tunisu na bazi izabrane usluge. Slobodni dani za individualna razgledanja, posete i odmor. Mogućnost organizovanja fakultativnih izleta.
8, 11, 12, ili 15. dan TUNIS ili MONASTIR** – BEOGRAD.
Odjava iz hotela (sobe treba napustiti do 12 sati). Transfer na aerodrom. Poletanje za Beograd. Dolazak u Beograd posle dva sata leta.
* Tačno vreme poletanja će biti javljeno dva dana pre polaska na putovanje. U povratku o satnici transfera putnike obaveštava agencijski predstavnik.
Planirana vremena na liniji za aerodrom Tunis:
U odlasku utorkom: TU 227 BEG-TUN 11:30 – 12:30
U povratku utorkom: TU 226 TUN-BEG 07:40 – 10:40
U odlasku petkom: TU 227 BEG-TUN 19:25 – 20:25
U povratku petkom: TU 226 TUN-BEG 15:25 – 18:25
Planirana vremena na liniji za aerodrom Monastir:
U odlasku utorkom: TU 6181 BEG-MIR 14:55 – 15:55
U povratku utorkom: TU 6180 MIR-BEG 10:45 – 14:00
U odlasku petkom: TU 6193 BEG-MIR 10:30 – 11:40
U povratku petkom: TU 6192 MIR-BEG 06:25 – 09:40
** Na svim objavljenim datumima leti redovna linija Tunis Air-a (aerodrom Tunis).
U toku letnje sezone, na polascima od 18.06.2019 do 17.09.2019. (osim dana 21.6.), istim danima saobraća čarter Tunis Air-a (aerodrom Monastir). Cene aranžmana za čarter i redovnu liniju su iste. Izbor odredišnog aerodroma (Tunis ili Monastir), vrši se i ugovara prilikom prijavljivanja na put, u zavisnosti od raspoloživosti slobodnih mesta na datom polasku i ličnog izbora putnika.
VAŽNE NAPOMENE:
LET I DUŽINA TRAJANJA PUTOVANJA
Vremena leta su podložna izmenama u zavisnosti od uslova u saobraćaju (raspoloživost aviona kod avio-kompanije, opterećenost beogradskog i odredišnog aerodroma) koji u letnjoj sezoni mogu biti otežani. Vreme leta se potvrđuje dva dana pred put i o njemu se putnici potom i obaveštavaju. Vreme leta za povratak se putnicima saopštava od strane vodiča lično, ili putem oglasne table, najčešće jedan dan pre povratka.
Molimo putnike da sva vremena provere u agenciji, ili sa agencijskim predstavnikom.
Cena putovanja se obračunava po broju ostvarenih noćenja. Kao početak aranžmana računa se trenutak poletanja iz Beograda, a kao kraj aranžmana poletanje sa destinacije. Agencija je u obavezi da ova poletanja obavi u danima navedenim u programu. U broj dana naveden u programu su uračunati prvi (dan polaska) i poslednji dan (dan povratka). Svi datumi polaska i povratka su upisani u tabelama cenovnika.
MINIMUM PRIJAVLJENIH PUTNIKA
Kalkulacija je rađena za minimum 100 prijavljenih putnika. U slučaju nedovoljnog broja prijavljenih, agencija ima pravo otkazivanja aranžmana, o čemu se putnici blagovremeno obaveštavaju u skladu sa „Opštim uslovima putovanja“.
REZERVISANJE
Rezervacija napravljena u agenciji nije po automatizmu potvrđena, odlazi na potvrdu kod hotelijera i avio prevoznika. Za potvrdu prevoza i smeštaja je najčešće potrebno oko dva radna dana. Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman, obavezno je navesti datum rođenja deteta. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika. Molimo da prilikom potpisivanja ugovora u agenciji, proverite da li su podaci svih putnika na ugovoru identični kao u pasošu. Agencija ne snosi troškove izmene avio karata izdatih sa pogrešnim podacima.
DOKUMENTACIJA I PROPISI
Za državljane Republike Srbije nije potrebna viza za ulazak u Tunis. Potreban je pasoš koji važi 3 meseca po povratku. Putnici koji imaju strani pasoš, u obavezi su da se sami raspitaju o eventualnom viznom režimu njihove države i Tunisa. Svi su u obavezi da u pasošu sa kojim izlaze iz Srbije imaju ulazni pečat na teritoriju Srbije, jer im u protivnom pogranične vlasti neće dozvoliti da napuste zemlju. Ovo se posebno odnosi na putnike sa pasošima Crne Gore, Makedonije, BiH i Hrvatske sa kojima se ovaj slučaj često događa.
Organizator putovanja ne snosi bilo kakvu odgovornost zbog neispravnog pasoša ili vize, niti je odgovoran ako pogranične ili imigracione vlasti ne odobre ulazak, tranzit ili dalji boravak putnika. Sve posledice gubitka ili krađe pasoša tokom putovanja, kao i troškove izdavanja nove putne isprave, snosi putnik. Refundiranje uplaćenog iznosa za putovanje koje nije realizovano zbog neispravne putne isprave nije moguće.
Svi putnici dužni su da se sami upoznaju sa propisanim pravilima ponašanja zemalja u koje putuju. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, nasilje, saobraćajna nezgoda i sl.) obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite (predstavnik agencije je ovlašćen da pomogne u posredovanju između putnika i nadležnih organa).
MEDICINSKA DOKUMENTACIJA ZA TRUDNICE: Osoblje avio-kompanije ima pravo da po sopstvenoj proceni ne dozvoli ukrcavanje trudnici, osim ako ona ima potvrdu od lekara kojom se potvrđuje da je sposobna za let avionom. Te potvrde imaju rok važenja, pa na to treba obratiti pažnju kako prilikom polaska na put, tako i prilikom povratka.
PRTLJAG
Putnici mogu nositi do 23 kg prtljaga koji se predaje prilikom čekiranja i jednu torbu ručnog prtljaga. U ručnom prtljagu nisu dozvoljene makazice, manikir setovi i drugi oštri metalni predmeti, kao ni bilo koja vrsta tečnosti, što je propisano pravilima reda i poslovanja svih avio kompanija. Organizator putovanja ne preuzima odgovornost za izgubljeni, oštećeni ili ukradeni prtljag. Sva svoja prava u vezi sa prtljagom koji je izgubljen ili oštećen, putnik ostvaruje obraćajući se direktno prevozniku ili pružaocu usluge smeštaja, prema međunarodnim ili domaćim propisima i važećim uzansama.
SMEŠTAJ
Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija po dolasku. Prema zvaničnim propisima, prvog dana aranžmana u sobe se ulazi nakon 14 časova a iste se poslednjeg dana napuštaju do 12 časova. Horizont Travel nije u mogućnosti da garantuje za posebne zahteve putnika po pitanju smeštaja: spratnost, pogled, tip ležaja, tačno određena lokacija u okviru hotelskog kompleksa i slično, ukoliko u ponudi nije tačno i konkretno istaknuta vrsta i tip sobe, ali će one uvek biti prosleđene i tražene od hotelijera. Slike soba u katalogu i na sajtu su date radi informacije. Većina hotela ima nekoliko vrsta soba, tako da smeštaj u hotelu ne mora biti u sobi sa slike. Smeštaj je u standardnim (dvokrevetnim) sobama, osim ako nije drugačije naglašeno. Hoteli su ocenjeni prema lokalnoj kategorizaciji zemlje u kojoj se nalaze.
ALL INCLUSIVE – SVE UKLJUČENO I SADRŽAJI HOTELA
All inclusive sistem usluge nije standardizovan i razlikuje se po hotelima. Da biste se bliže upoznali sa uslugama koje su uključene u cenu hotela koji ste izabrali, kao i ostalim sadržajima, molimo Vas da pročitate opis, i uzmete u obzir cenu i kategoriju hotela. Opisi se prave u cilju što boljeg informisanja putnika, a u najvećoj meri na osnovu podataka dobijenih od strane hotela. Zbog velikog broja detalja moguće su greške, kao i promene tokom sezone, pa molimo putnike da ako im je neki detalj naročito važan (na primer besplatan internet, sobna usluga, joga ili bilo šta drugo navedeno u opisu, što značajno utiče na izbor hotela) da to posebno provere u agenciji. Tokom zimskog perioda moguće je da određeni sadržaji po hotelima ne budu, ili budu delimično dostupni.
VELIČINA SOBE I POMOĆNI LEŽAJEVI
Popusti za decu i treću odraslu osobu važe uz dve punoplatežne osobe. U zavisnosti od veličine soba u nekim hotelima je dodavanje jednog ili dva pomoćna ležaja u standardnu sobu moguće, u nekima ne. U većini hotela dodavanje dva pomoćna ležaja u standardnu sobu može značajno uticati na komfor smeštaja.
PORODIČNE SOBE
Većina hotela ima sobe predviđene za višečlane porodice. U porodičnim sobama cena se posebno obračunava i u zavisnosti od hotela način obračunavanja se razlikuje. Standardni popusti za decu i treću odraslu osobu iz cenovnika za standardnu sobu, u porodičnim sobama ne važe.
SPECIJALNI ZAHTEVI (POGLED NA MORE, FRANCUSKI LEŽAJ, LOKACIJA SOBE I SLIČNO)
Horzont Travel će proslediti posebne želje i zahteve putnika, u smislu dobijanja posebnih vrsta soba u okviru izabranog smeštaja, ali nije u mogućnosti da garantuje njihovo dobijanje. Određeni broj hotela ima u ponudi sobe sa pogledom na more po posebnoj ceni, ili uz odgovarajuću doplatu. Samo u tim hotelima Horizont Travel može garantovati smeštaj u sobi sa pogledom na more. U drugim hotelima takve sobe se dobijaju na upit i ne mogu se garantovati. Treba imati u vidu i činjenicu da su hoteli građeni na takvim lokacijama i u oblicima da što više soba bude okrenuto ka moru u određenoj meri. Samim tim, sobe za koje je naglašeno da imaju pogled na more, u većini slučajeva imaju bočan pogled na more, ne direktan. Većina hotela u svom sastavu ima određeni broj soba sa francuskim ležajem i njihovo dobijanje se ne može garantovati. Takođe nije moguće garantovati određenu spratnost, pogled na neki poseban deo kompleksa, udaljenost od plaže, restorana, recepcije, spojene sobe i slično. Određeni broj hotela u svom sastavu ima deo soba u okviru glavne zgrade, drugi deo u klubu ili aneksu. Ako je cenovnikom naglašena lokacija sobe, onda je ona garantovana, ako nije, onda se ona ne može garantovati i važi pravilo „Run of house“, odnosno recepcija određuje lokaciju sobe prema raspoloživosti u trenutku stizanja gostiju.
DRESS CODE
U većini hotela za muškarce je obavezno nošenje dugih pantalona za vreme večere, a sve vrste kupaćih kostima su zabranjene u restoranima.
DEPOZIT
U nekim hotelima se prilikom dodele soba, od putnika traži garancija kroz ostavljanje podataka iz kreditne kartice, ili određenog iznosa u gotovom novcu, za slučaj nastanka eventualne štete, ili naplate dodatnih usluga. Ovaj iznos se po završetku boravka vraća.
PREPORUKA ZA PORODICE SA DECOM
Ne preporučuje se čest i dugotrajan boravak u bazenima maloj deci (do 3-4 godine). Iako se bazeni svakodnevno testiraju i zadovoljavaju sve propisane standarde, kod male dece koja su posebno osetljiva, česta je pojava različitih infekcija (naročito uva), ukoliko mnogo vremena provode u bazenima.
AGENCIJSKI PREDSTAVNICI, TRANSFER I REKLAMACIJE
Predstavnici agencije i autobusi za transfer čekaju putnike na aerodromu. Propisi vodičima ne dozvoljavaju okupljanje grupe u aerodromskoj zgradi, tako da se putnici čekaju neposredno po izlasku iz zgrade. Zbog velikog broja hotela i putnika, ponekad nije moguće da vodič sve putnike isprati do recepcije. Vodič obilazi sve hotele u roku od 48 časova po dolasku. Na oglasnoj tabli, putem info pisma, ili na drugi način vodič će ostaviti svoj broj telefona i informisati putnike o vremenima info-sastanaka i izleta. U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info-sastanku ili telefonom prvih dana boravka, da bi se na to moglo reagovati. Reklamacije zbog problema za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka, ili po povratku putnika, neće biti razmatrane.
OPŠTE NAPOMENE:
Organizator putovanja je turistička agencija Horizont Travel, sa licencom OTP 49/2018.
Organizator putovanja zadržava pravo promene pojedinih sadržaja u programu.
Organizator putovanja zadržava pravo izmene hotela u istoj kategoriji.
Za sve informacije date usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost.
Dva dana pre polaska na put, molimo proverite tačno mesto sastanka i vreme poletanja aviona.
Potpisnik ugovora o putovanju (ili predstavnici grupe putnika) obavezan je da se upozna sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i viziranja i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja.
Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak ili slično).
Maloletni putnici, koji ne putuju u pratnji roditelja, prilikom putovanja moraju imati overenu saglasnost oba roditelja. Ukoliko putuju u pratnji samo jednog roditelja, moraju imati overenu saglasnost drugog roditelja.
Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave.
U slučaju nedovoljnog broja putnika za relizaciju aranžmana, krajnji rok za obaveštenje o otkazu aranžmana je pet dana pre datuma polaska.
Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.
Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja.