Title of the document Cenovnik

Prag, 3 noćenja, polazak iz Čačka – Nova Godina 2023

PRAG
KARLOVE VARI-DREZDEN
*AFTER PARTY*
01.01.2023-06.01.2023.
6 dana/ 3 noćenja, autobusom
Polazak iz Čačka, Beograda i Novog Sada bez doplate
Polazak iz Užica i Požege uz doplatu

PRAG – Najveći i glavni grad Češke Republike,sa oko 1,2 miliona stanovnika.Nalazi se na reci Vltavi,koja razdvaja Prag na 4 dela(Stari Grad, Novi Grad,Hradčani,Mala Strana). Osnovan je u 9.veku dolaskom Slovena u Češku,predstavlja jedinstven kompleks kulturnih spomenika.Danas je Prag evropska metropola,grad pun mogućnosti za kvalitetan provod,od tržnih centara,do restorana i pivnica u kojima se služi čuveno češko pivo.

Title of the document Upit za rezervaciju

Cenovnik

PRAG
KARLOVE VARI-DREZDEN
*AFTER PARTY*
01.01.2023-06.01.2023.
6 dana/ 3 noćenja, autobusom
Polazak iz Čačka, Beograda i Novog Sada bez doplate
Polazak iz Užica i Požege uz doplatu

FIRST MINUTE CENA ARANŽMANA 149 €

PROGRAM PUTOVANJA:

1. DAN: ČAČAK – BEOGRAD – PRAG
Sastanak učesnika putovanja u Čačku na parkingu kod TC Roda. Polazak autobusa u 17:00 sati. Polazak sa Novog Beograda (bivša okretnica autobusa 43, a sadašnje stajalište autobusa br 60, pored Brankovog mosta, preko puta TC Ušće) u 20:00 h (tačno vreme biće poznato najkasnije dan pred putovanje – organizator šalje obaveštenje svim putnicima sa svim detaljima polaska). Polazak iz Novog Sada ISPRED BIVŠE AS ATP VOJVODINA (podložno promeni)u 21:00 h. Putovanje preko Mađarske i Slovačke sa kraćim usputnim pauzama radi odmora. Noćna vožnja.

2. DAN: PRAG
Dolazak u Prag u prepodnevnim satima. Razgledanje grada u pratnji lokalnog vodiča: praški dvorac – Hradčani, katedrala Svetog Vida, bazilika Svetog Đorđa, Mala Strana, Karlov most, spomenik Karlu IV, šetnjom do Staromjestskih namjesti i čuvenog Astronomskog sata – Orloja i Tinske crkve. Odlazak u hotel. Smeštaj. Slobodno popodne za individualane aktivnosti. Mogućnosti fakultativnog odlaska na večeru u pivnici u PraguNoćenje.

3. DAN: PRAG – KARLOVE VARI – PRAG
Doručak. Slobodno vreme ili fakultativni izlet do Karlovih Vari, najlepše češke banje. Po dolasku obilazak banjskog grada uz laganu šetnju pokraj reke Teple uz najveće atrakcije Karlovih Vari: banjske kuće Lazne I i III, Hotel Pupp, neorenesansno pozorište, skulptura dobrog vojnika Švejka, kolonade sa lekovitim izvorima, barokna katedrala Svete Marije Magdalene… Slobodno vreme. Povratak u Prag. Fakultativno: večernja vožnja brodom po VltaviNoćenje.

4. DAN: PRAG – DREZDEN – PRAG
Doručak. Slobodan dan u Pragu ili odlazak na celodnevni fakultativni izlet u Drezden. Razgledanje grada: Opera Zemper, Palata Cvinger (u kojoj je 5 muzeja), Bogorodičina crkva, Dvorska crkva, Rezidencijalna palata (danas državni muzej u okviru koga je i Zeleni trezor), palata Tasenberg (danas hotel Kempinski), deo nekadašnjih gradskih zidina, Agustov most… Povratak u Prag u večernjim časovima. Slobodno vreme. Noćenje.

5. DAN: PRAG – BEOGRAD – ČAČAK
Doručak. Napuštanje hotela. Slobodno vreme. Polazak za Srbiju u 16:00 sati. Noćna vožnja.

6. DAN ČAČAK ( BEOGRAD)
Dolazak na polazno mesto u ranim jutarnjim satima. Kraj programa.

Redovna cena aranžmana: 159 €

FIRST MINUTE CENA ARANŽMANA 149 €

-Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate –

ARANŽMAN OBUHVATA:
– Vanlinijski prevoz autobusom (visokopodni ili dabldeker, audio, video opremljenost, prosečne udobnosti, bez obuhvaćenih usluga hrane i pića i dr. tokom putovanja) na relaciji prema programu putovanja;
– 3 noćenja sa doručkom u hotelu 3*;
– Razgledanje i obilaske prema programu;
– Usluge lokalnog vodiča u Pragu;
– Usluge turističkog vodiča tokom putovanja;
– Troškove organizacije putovanja.

ARANŽMAN NE OBUHVATA:

Fakultativne izlete:
– Karlove Vari– 25€ odrasli/ 15 € deca;
– Drezden – 30 € odrasli / 20 € deca;
– Večera u pivnici u Pragu ( 3 course menu + 1 pivo) 20€ odrasli/ 15 € deca;
– Vožnja brodom po Vltavi ( vožnja traje 1 sat ) 10 € odrasli / 8 € deca;
– Doplata za jednokrevetnu sobu – 60 €;
– Doplata za transfer iz Užica 1500 rsd, iz Požege 1000 rsd;
– Gradska taksa u iznosu od 50 CZK (oko 2 €) po osobi po noći – plaća se na recepciji hotela;
– Međunarodno putno – zdravstveno osiguranje,
– Individualne troškove putniika.

Popust:
Deca do 12 godina u pratnji dve odrasle osobe ostvaruju popust 20 €.

OPIS I LOKACIJA HOTELA:

Potpisivanjem Ugovora o putovanju putnik prihvata svaki smeštaj odgovarajuće kategorizacije i opisa navedenog u programu putovanja. Smeštaj je  u nekom od navedenih hotela/apartmana do popune kapaciteta, ili sličnom.

Uslovi plaćanja

U dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate.
NAČIN PLAĆANJA:
– Gotovinsko plaćanje: 30 % prilikom rezervacije ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja;
– Odloženo plaćanje na rate: 40 % prilikom rezervacije, ostatak ( 60% ) na 3 jednake mesečne rate čekovima građana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu;
– Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije

Napomena

NAPOMENA U VEZI SMEŠTAJA:
U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00 časova. Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC.Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata.Organizator ne može uticati na spratnost smeštaja i poziciju sobe. Raspodela soba se vrši na recepciji hotela .

NAPOMENE:
– Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa,
– Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta,
– Organizator putovanja zadržava pravoizmene programa putovanja(redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti). Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije,
– U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
– Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
– Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Organizator ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize i nije odgovoran ukoliko pogranične ili imigracione službe ne odobre ulazak putnika u drugu zemlju. Putnik sam snosi troškove svog povratka u Srbiji. U slučaju gubitka putnog dokumenta, putnik sam snosi troškove svog boravka u mestu konzularnog predstavništva kao i troškove puta priključenja grupiili povratku u Srbiju,
– Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju.
– Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 50. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska,
– Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja (satnica je usklađena kako sa programom putovanja tako i sa zakonom o saobraćaju), ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prelazu radi obavljanja procedure povraćaja poreza –“tax free”, pa Vas molimo da to imate u vidu,
– Raspored sedenja u autobusu po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne izmene nisu moguće,
– Putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka,
– Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju.

Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja, licenca Ministarstva turizma OTP 187/2021.

OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača) Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA . Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа. Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret. Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, uz dostаvu rаčunа nа uvid ili drugog dokаzа o kupovini (kopijа rаčunа, slip i sl.). Prodаvаc je dužаn dа potrošаču izdа pisаnu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklаmаcije, odnosno sаopšti broj pod kojim je zаvedenа njegovа reklаmаcijа u evidenciji primljenih reklаmаcijа. Prodаvаc je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju.